Het marketingsperspectief op hoe we de waarde van sport en bewegen kunnen vergroten

In de dertiende aflevering (de eerste van 2021!) van de Jong Oranje Podcast gaat aanvoerder Taner Kahraman in gesprek met Tim Slot (Triple Double) over het marketingperspectief op de waarde van sport en bewegen.

Wanneer je aan marketing denkt, denk je wellicht als eerste aan commerciële acties, campagnes, etc. Aanvoerder Taner Kahraman bespreekt met Tim Slot, sportmarketeer bij Triple Double, hoe je via een meer marketinggericht perspectief de waarde van sport en bewegen kan laten zien en de prachtige verhalen uit die sport naar voren kan brengen. In de sport geloven we in deze kracht, maar hoe maken we de slag naar de stakeholders die buiten onze sportwereld staan?
We staan stil bij de ontwikkeling hierin, waarin de maatschappelijke waarde van sport en bewegen steeds meer naar voren komt. Ook deelt Tim bij welke actuele ontwikkelingen zijn handen beginnen te jeuken. 

De game changer van Tim ligt in het verlengde van de type samenwerkingen die hij onderhoudt! Benieuwd?! Luister snel!
Volg Jong Oranje Young Professionals op Instagram, Twitter, Facebook en LinkedIn en blijf op de hoogte!

Luisteren kan via Spotify of andere platforms!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: