Het marketingsperspectief op hoe we de waarde van sport en bewegen kunnen vergroten
21 januari 2021 in Nieuws
In de dertiende aflevering (de eerste van 2021!) van de Jong Oranje Podcast gaat aanvoerder Taner Kahraman in gesprek met Tim Slot (Triple Double) over het marketingperspectief op de waarde van sport en bewegen.
Wanneer je aan marketing denkt, denk je wellicht als eerste aan commerciële acties, campagnes, etc. Aanvoerder Taner Kahraman bespreekt met Tim Slot, sportmarketeer bij Triple Double, hoe je via een meer marketinggericht perspectief de waarde van sport en bewegen kan laten zien en de prachtige verhalen uit die sport naar voren kan brengen. In de sport geloven we in deze kracht, maar hoe maken we de slag naar de stakeholders die buiten onze sportwereld staan?
We staan stil bij de ontwikkeling hierin, waarin de maatschappelijke waarde van sport en bewegen steeds meer naar voren komt. Ook deelt Tim bij welke actuele ontwikkelingen zijn handen beginnen te jeuken.
De game changer van Tim ligt in het verlengde van de type samenwerkingen die hij onderhoudt! Benieuwd?! Luister snel!
Luisteren kan via Spotify of via deze pagina
Meer nieuws
Nog 4 dagen tot het Sneakergala!
9 april 2024 In Nieuws
Jan Lammers neemt Jong Oranje mee op Circuit Zandvoort
22 maart 2024 In Nieuws
Jong Oranje op bezoek bij Ajax – Chelsea (v)
20 maart 2024 In Nieuws
Even voorstellen: Michel van Keulen – presentator en dagvoorzitter
18 maart 2024 In Nieuws
Locatie Sneakergala bekend: de Utrechter!
5 maart 2024 In Nieuws
Herbert Cool over sponsoring en partnerships
29 februari 2024 In Nieuws
Ontwikkel jezelf met GoodHabitz
27 februari 2024 In Nieuws
Goed overleg met de KNHB!
21 februari 2024 In Nieuws