Het marketingsperspectief op hoe we de waarde van sport en bewegen kunnen vergroten
21 januari 2021 in Nieuws
In de dertiende aflevering (de eerste van 2021!) van de Jong Oranje Podcast gaat aanvoerder Taner Kahraman in gesprek met Tim Slot (Triple Double) over het marketingperspectief op de waarde van sport en bewegen.
Wanneer je aan marketing denkt, denk je wellicht als eerste aan commerciรซle acties, campagnes, etc. Aanvoerder Taner Kahraman bespreekt met Tim Slot, sportmarketeer bij Triple Double, hoe je via een meer marketinggericht perspectief de waarde van sport en bewegen kan laten zien en de prachtige verhalen uit die sport naar voren kan brengen. In de sport geloven we in deze kracht, maar hoe maken we de slag naar de stakeholders die buiten onze sportwereld staan?
We staan stil bij de ontwikkeling hierin, waarin de maatschappelijke waarde van sport en bewegen steeds meer naar voren komt. Ook deelt Tim bij welke actuele ontwikkelingen zijn handen beginnen te jeuken.
De game changer van Tim ligt in het verlengde van de type samenwerkingen die hij onderhoudt! Benieuwd?! Luister snel!
Luisteren kan viaย Spotifyย of via deze pagina
Meer nieuws
World Padel Tour 2023 groot succes!
2 november 2023 In Nieuws
King of the Court 2023
7 augustus 2023 In Nieuws
Visie Jong Oranje 2023/2024
26 juni 2023 In Nieuws
Jong Oranje: verbindend, kennisdelend, inhoudelijk waardevol
22 juni 2023 In Nieuws
Nieuw Jong Oranje bestuur
12 juni 2023 In Nieuws
Jong Oranje spelers genieten van beachvolleybal bij King&Queen of the Court
13 september 2022 In Nieuws
Verlenging aanbod GoodHabitz tot 1 oktober
1 augustus 2022 In Nieuws